Soroksár
    Soroksár
Soroksár   - Szolgáltatás
 
Kérem válasszon az alábbi alkategóriák közül:
biztonság, biztonságtechnika jog reklám, grafika
egyéb könyvelés, könyvvizsgálat szállítás, szállítmányozás
fotó közérdekű szolgáltatás számítástechnika
fuvarozás, fuvarszervezés lakossági szolgáltatás tervezés, kivitelezés
gyártás, forgalmazás mérnöki tevékenységek tisztítás, takarítás
irodatechnika pénzügyi szolgáltatás üzleti partner
javítás, szervíz raktározás vállalkozás
 
  üzleti partner
 
 BILK Kombiterminál Rt.
Város: 1239. Budapest
Utca: Európa u. 4. 1896
Telefon: 06 1 289-6000
Fax: 06 1 289-6060
Mobil:
Weblap: www.bilkkombi.hu
E-mail: bilkkombi@bilkkombi.hu
Tevékenységi körök:
        *  Szolgáltatás - fuvarozás, fuvarszervezés
        *  Szolgáltatás - szállítás, szállítmányozás
        *  Szolgáltatás - üzleti partner
        *  Szolgáltatás - vállalkozás
Bemutatkozás:

BEMUTATKOZÁS

A BILK Kombiterminál Rt. Magyarország legnagyobb kapacitással bíró, és legnagyobb forgalmat lebonyolító kombináltfuvarozási terminálja. A terminál mind kísért, mind kíséretlen kombináltfuvarozási forgalom lebonyolítására képes. A Kombiterminál része a Budapesti Intermodális Logisztikai Központnak  BILK  melyet a terminál a BILK Logisztikai Rt.-vel közösen üzemeltet. Ezen két cég szolgáltatásai révén - Közép  Kelet Európában egyedülálló módon - a logisztika minden területét lefedő szolgáltatást tud a Logisztikai Központ nyújtani. 
    A Budapesti Intermodális Logisztikai Központ (BILK) komplex programját  a kombinált áruszállítás részarányának növelését és a vasúti áruszállítás részarányának megtartását célzó állami közlekedéspolitika részeként - a magyar állam 1993-ban hagyta jóvá. 2001. december 19-én a központ létrehozásában érdekelt partnerek aláírták a BILK Kombiterminál Rt. és a BILK Logisztikai Rt. alapító okiratát.

A BILK Kombiterminál Rt. tulajdonosai között a magyarországi közúti és vasúti áruszállítás meghatározó szereplői találhatóak meg. A terminál alapító cégei közé

  a MÁV Rt.,
  a Hungarokombi Kft.,
  a GYSEV Rt.,
  a MÁV Kombiterminál Kft.,
  és a Waberer's Holding Logisztikai Rt. tartozik. 

A BILK megvalósításában az állami és magántőke együttes szerepvállalására volt szükség, ezért a létesítmény fejlesztése a BILK Komplex Program keretében valósult meg. A program a BILK Infrastruktúra Projekt és a BILK Szolgáltató Projekt részekből állt, melyek a feltételrendszerek eltérő jellegét is hangsúlyozni kívánták, mivel az infrastruktúra projekt megvalósítása jellegzetesen állami szerepvállalást helyezett középpontba.
    A BILK Kombiterminál és a BILK Logisztikai Terminál megvalósítása tekintetében viszont a magántőke szerepe volt a meghatározó, így a BILK Kombiterminál Rt., és a BILK Logisztikai Rt. fejlesztése magántőke segítségével, míg a Soroksár Terminál  pályaudvar állami szerepvállalás révén valósult meg.

A zöldmezős beruházásként felépülő logisztikai központ építési munkálatai 2002-ben kezdődtek meg az eredeti koncepció alapján. Soroksár önkormányzata 2002 szeptemberében fogadta el a Budapesti Intermodális Logisztikai Központ szabályozási tervét, majd ezt követte 2002. október 10-én az első létesítmény alapkőletétele. A BILK Kombiterminál megnyitása 2003. november 17-én, míg üzemszerű működésének kezdete 2003. november 22-én volt.

A BILK Kombiterminál üzembe helyezésével Közép-Kelet-Európa egyik legnagyobb kapacitású és legkorszerűbb terminálja került átadásra, mely felváltotta a MÁV Rt. központi konténer termináljának, Budapest-Józsefvárosnak és Ro-La termináljának, Budafok-Hárosnak a feladatait. A BILK Kombiterminál létesítése így környezetvédelmi szempontból is jelentős projekt, hiszen az előbb említett terminálokat felváltva mind a közúti, mind a vasúti forgalom meghatározó részét vonja el a városközpontból, mentesítve azt a járműforgalomból adódó környezeti károktól. Ezen kívül a terminálon korszerű kármentesítő vágány, és csapadékvíz elvezető rendszer került kiépítésre, a közelben lakók nyugalmát pedig zajvédő fal, és a közeljövőben kiépítendő erdősáv biztosítja.

Fényképek:

 Concierge Kft.
Város: 1237. Budapest
Utca: Maros u. 170. 1904
Telefon: 06 1 421-5431
Fax: 06 1 421-5431
Mobil: 06 20 331-6574
Weblap: www.concierge.hu
E-mail: kulcs@concierge.hu
Tevékenységi körök:
        *  Szolgáltatás - üzleti partner
        *  Szolgáltatás - vállalkozás
        *  Szórakozás, vendéglátás - rendezvények, események
        *  Utazás, üdülés - utazási irodák
Bemutatkozás:

Rólunk

A Concierge® Kft. 2000. szeptember végén alakult meg azzal a szándékkal, hogy Magyarországon egyedülálló, komplex szolgáltatást nyújtson, s meghonosítsa az USA-ban és Nyugat-Európában kedvelt concierge szolgáltatásokat. A céget 4-5 csillagos szállodákban dolgozó szakemberek alapították és megalakulásakor különböző cégek általános és egyedi igényeit elégítették ki. Kicsit többet, mint egy konferencia-, utazásszervező, kicsit többet, mint egy marketingcég, és kicsit többet, mint egy party service.

A jelentkező igényekhez igazodva a céges szolgáltatások mellett magánszemélyek kérését is teljesítették, így alakult ki a Corporate Concierge mellett a Lifestyle Concierge.

A tulajdonosok Görög Rudolf és Terényi Zoltán közel két évtizedes szállodai tapasztalat után vallják, olyannyira nyitottnak kell lenniük a világ fejlődésére, hogy azonnal naprakész megoldásokkal tudjanak szolgálni partnereik még csak gondolatban meglévő újabb és újabb igényeire is. A cégfejlesztés következő lépcsőfokát jelentette ezért 2005-ben a HurráNyaralunk.hu Kft-vel kötött stratégiai megállapodás, melynek egyik eredménye a Ferihegy 1. Terminálon üzemelő HN Tourist Service Budapest Utazási Iroda: Travel Service.

A Concierge® tulajdonosai hisznek az emberi tényező fontosságában és abban, hogy csak megfelelő szakmai tudással, profizmussal és kellő rugalmassággal lehetnek hosszútávon eredményesek. Ez a filozófia és a szállodai tevékenységekhez, kiemelten a szállodaportákhoz fűződő szoros kapcsolat és szakmai ismeret hozta el az újabb fejlődési lehetőséget. 2006-ban a cég tevékenységi körét kiegészítve és a szükséges engedélyeket megszerezve munkaerő-kölcsönzésbe - Outsourcing Concierge - kezdett olyan speciális, szállodai szakképzettséget igénylő területeken, mint például a szállodai porta vagy rendezvények vendéglátásának színvonalas kiszolgálása.

Átlagos vagy éppen nem mindennapi kéréseit tapasztalt munkatársaink teljesítik, számunkra lehetetlen nem létezik, bárhol, bármikor, bármilyen kéréssel forduljon is hozzánk.

Fényképek:

 Pont 5N Bt.
Város: 1238. Budapest
Utca: Majori út 6/5. 2075
Telefon: 06 1 283-9921
Fax: 06 1 283-9921
Mobil:
Weblap: www.pont5n.hu
E-mail: info@pont5n.hu
Tevékenységi körök:
        *  Szolgáltatás - egyéb
        *  Szolgáltatás - lakossági szolgáltatás
        *  Szolgáltatás - számítástechnika
        *  Szolgáltatás - üzleti partner
Bemutatkozás:

Szolgáltatások

Programjaink adott rendszerbe való illesztéséhez -külön díjazás mellett- segítséget adunk. A korábban már meglévő adatbázisokat átkonvertáljuk a Számla Expressz programba (vevő és termékimport), ha az adatok elérhetők, nem titkosítottak.

Szolgáltatások díja:

 Helyszíni Számla, Raktár, Költség vagy Euro Expressz programtelepítés és oktatás (120 perc) 9200 Ft + kiszállás
Helyszíni óradíj 4800 Ft
Kiszállás Budapesten 3000 Ft
Kiszállás vidéken 3000 Ft + 140 Ft/km

Fényképek:

 Pannon-Safe Kft.
Város: 1237. Budapest
Utca: Dinnyehegyi köz 1 2117
Telefon: 06 1 283-9593
Fax: 06 1 283-9593
Mobil: 06 70 380-8333
Weblap: www.pannonsafe.hu
E-mail: pannonsafe@t-online.hu
Tevékenységi körök:
        *  Szolgáltatás - lakossági szolgáltatás
        *  Szolgáltatás - pénzügyi szolgáltatás
        *  Szolgáltatás - üzleti partner
        *  Üzlet, iroda - biztosítok
Bemutatkozás:

Biztosítási alkusz társaságunk 1999. évben alakult öt millió forint alaptõkével.
Az Állami Biztosítás Felügyelet tevékenységünket 142/1999 számon 1999. június 13-tól engedélyezte.
Társaságunk többéves biztosításszakmai gyakorlattal rendelkezõ tulajdonosokból és munkatársakból áll, mely biztosítéka az ügyfeleket mind teljesebben kiszolgálni tudó munkának.


A Pannon-Safe kft. jelenleg 15 megyében 20 irodával rendelkezik, melyek önálló képviseletként végzik munkájukat. A működésünk szabályzati hátterét megteremtettük és rendelkezünk az ügyfeleinket kiszolgáló infrastrukturális háttérrel.
A PANNON-SAFE Kft. ügyfélkörébe több nagyvállalat tartozik amelyek érdekeinek képviseletét társaságunk teljes körűen ellátja a biztosítótársaságok irányába. Kiemelten fontosnak tartjuk a lakossági ügyfélkör intenzív bõvítését, és mind teljesebb kiszolgálását is. Jelenleg több mint 1,5 milliárd forint biztosítási állományt kezelünk, ami több mint 50.000 szerzõdést jelent. Irodáinkban a lakossági- és vállalati ügyfeleinket felkészült ügyfélszolgálati munkatársak várják! Mi azért jöttünk létre, hogy a dinamikusan fejlõdõ biztosítási piacon, amikor az árak
konszolidálódtak, ügyfeleinket leköti alaptevékenységük ellátása, segítsük őket a legjobb szolgáltatást nyújtó biztosítótársaság és biztosítási módozat megtalálásában.


Fontosnak tartjuk, és üzleti filozófiánk részét képezi megbízóink teljeskörű kiszolgálása.Ma a vállalkozások biztonságos működtetéséhez a vagyontárgyaik megőrzése, szolgáltatásuk biztosításához megbízóik részére a biztosítékok garanciák  megteremtése,  forgótõkéjük bõvítéséhez a bankok részére a fedezetek biztonságának felmutatása elkerülhetetlen. Így nem mellõzhetõ a jó minőségű, teljes körű biztosítás. Társaságunk rendelkezik a magyar "nagybiztosítókkal" kötött szerzõdésekkel, melyek lehetővé teszik ügyfeleink színvonalas kiszolgálását és érdekeik képviseletét.


2002. év végétõl kértük a PSZÁF-ot (Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete),hogy részünkre engedélyezze a hitelügyintézés tevékenységet is, melyet társasági szerződésünkben már szerepeltetünk is. Jelenleg budapesti, kaposvári, pécsi, szekszárdi irodánkban fõállású alkalmazottaink várják hitelügyekben érdeklõdõ ügyfeleinket.
Munkánk során felmérjük ügyfeleink hiteligényét, megismertetjük az érdeklődõkkel a számukra elérhető banki konstrukciókat, és az ügyfél döntése alapján annak ügyintézését elvégezzük. A bankokkal ápolt jó kapcsolatunk lehetõvé teszi a hiteligények átlagosnál gyorsabb és emberközpontúbb elbírálását is. Ezen a területen szeretnénk bõvíteni tevékenységünket és a kialakított ügymenetet a többi irodánkban is elterjeszteni, bevezetni. A hitelezés területén a már meglévõ lakossági és vállalkozói ügyfeleinkre építünk, és kiképzett munkatársaink részükre adnak kedvezõ ajánlatot. Döntõ többségben lakossági ügyfeleink részére igyekszünk tanácsot adni a pénzpiacon való eligazodáshoz. Segítjük döntéseiket, hogy mindig a legkedvezõbb hitel, biztosítási, nyugdíj-megtakarítási konstrukcióval rendelkezzenek. Tanácsadásunk nem egyszeri szolgáltatás kínál, hanem folyamatosan figyelemmel kísérjük ügyfeleink szerzõdéseit,és tanácsot adunk, ha kedvezõbb lehetõséget látunk.
Célul tűztük ki, hogy olyan biztosítás közvetítői szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleink részére, hogy az mind földrajzi elérhetõségében, mind szakmai tartalmában, valamint legkedvezõbb díjával nem csak elnyerje, de hosszú távon fenn is tartsa partnereink megtisztelõ bizalmát!


A társaság vezetését Békés István és Pesti Tibor ügyvezetők végzik, akiknek a múltban megszerzett biztosításszakmai gyakorlata és szakmai kapcsolatai a garanciája a társaságunk sikeres működésének és ügyfeleink színvonalas kiszolgálásának.


A legmegnyugtatóbb megoldás Önnek

Fényképek:

Városunk
 

ECDL tanfolyamok
Start Oktatási Stúdió Kft. ECDL
Cégtudor
cegtudor.hu
Auchan - a sikermarket!
HyperLink
MAGYAR HÍRLAP
HyperLink
ECHO-FITNESS
HyperLink
HÍD TV
HyperLink
Fényreklám
HyperLink
Digi-Pro Kft.
HyperLink
REHAU ablakok
HyperLink
Leszokni a dohányzásról
HyperLink
Pátria TV
HyperLink
MEDICAL CENTER
HyperLink
Copyright (c) 2007. Cool Soft Kft. Minden jog fenntartva.